Rozsah naší péče

Pracujeme dle nejnovějších poznatků zubní medicíny. Pravidelně se všichni vzděláváme a tím máte zaručeno tu nejlepší péči.

Kromě jiného vám nabízíme:

Crec 3D je proces pro počítačově podporovanou, přímou výrobu keramických vložek, onlayů, částečných korunek, dýh a korunek.

Tato jedinečná metoda umožňuje jemnou a zubově zbarvenou obnovu z vysoce kvalitní keramiky, která má být vyrobena a integrována do jediného ošetření bez otisků a dočasných opatření.

S měřicí kamerou Cerec je pořízen trojrozměrný obraz zubu a zpracován na obrazovce počítače. Následně je restaurování broušeno a použito přímo v praxi během několika minut z keramického bloku.

Digitální rentgen – radiovisiografie
V digitálních rentgenových paprscích je malý senzor umístěn v ústech namísto konvenčního zubního filmu. To znamená, že radiační expozice může být snížena až o 90%.

Záznam nevyžaduje žádný čas na vývoj, ale je okamžitě k dispozici a lze jej odpovídajícím způsobem analyzovat na obrazovce. Neexistuje žádný chemický odpad, který by znečišťoval životní prostředí.

Laser – Zesílení světla stimulovanou emisí záření
Zesílení světla emisí excitovaného záření

Chirurgický laser má vlastnosti, které mají v chirurgii velký význam. Řez s laserem krvácí mnohem méně a je zároveň sterilní, protože laser má vždy germicidní účinek.

(Diodový) laser zabíjí bakterie a choroboplodné zárodky během čištění kapes dásní. Germicidní účinek (diodového) laseru se také používá při ošetření kořenových kanálků ke snížení bakterií v kořenových kanálcích.

Bělení
Bělení tmavých nebo zbarvených zubů. Předtím musí být provedeno profesionální čištění zubů.

K dispozici je InOffice Bleaching (v praxi), stejně jako HomeBleaching s individuálně vyrobenými bělícími kolejnicemi. Bělení může být pozitivně podporováno pomocí diodového laseru. Bělení InOffice ukazuje rychlejší výsledky.

Dentální šperky
Jedná se například o malé drahokamy.B které se aplikují speciální lepicí technikou.

Zubní hypnóza
Moderní zubní hypnóza uvádí pacienta do uvolněného stavu transu tím, že se soustředí na příjemnou představivost. V důsledku toho je duševně na svém místě odpočinku a může být léčen uvolněně a bez stresu.

Piezosurgery
Ultrazvukem asistovaná operace umožňuje velmi přesné řezání kosti s menším traumatem než u předchozích metod. Hrot přístroje osciluje s modulovatelnou ultrazvukovou frekvencí.

Sinuslift
se týká speciální chirurgické metody maxilofaciální chirurgie, která zahušťuje kostní dno maxilárního sinusu (obvykle když je pro implantát k dispozici příliš málo kosti).

Diagnostikování
je laserové diagnostické zařízení pro zubní kaz (třída 2). Přístroj detekuje karyózně změněnou zubní látku, protože po ozáření emituje fluorescenční záření různých vlnových délek.

Vzorek bazénu pro markerové bakterie
Odběrem bakteriálních vzorků z kapes dásní je lze přesněji určit v laboratoři, takže mechanická léčba onemocnění parodontu může být také podpořena antibiotiky.

Těsnění trhlin
Kaz se často vyvíjí v příliš hlubokých trhlinách na žvýkacích plochách stoliček, do kterých mohou zubní kartáčky proniknout jen špatně nebo vůbec. Bakterie poškozující zuby se tak usazují. Při utěsnění trhlin jsou vybrání ve žvýkacím povrchu vyplněna kompozity, což je typ plastu, aby se zabránilo zubnímu kazu.

Parodontologie je obor stomatologie, který se zabývá anatomií a fyziologií parodontu, jakož i diagnostikou, terapií a profylaxí jeho onemocnění.

Podrobný seznan naši péče viz:

Naše pracovní doba

ponděli – čtvrtek
od 08:00 do 19:00 hod.

Pátek
od 08:00 do 14:00 hod.

rádi ošetříme i vaše děti!

Leistungen - Zahnarztpraxis Dott. / Univ. Siena Paula Roth München
Najdete nás také v